pondělí 16. května 2011

Sedmikráskové...

Krásný den přeji, moje milé!

Poslední dobou nemám na tvoření tolik času, kolik bych si přála. Ale protože už se mi stýskalo po jehličce, vyšila jsem si alespoň toto jarně sedmikráskové srdíčko.




Dečku pod srdíčkem jsem uháčkovala už asi před měsícem. Chci ji použít ma polštář, ale pořád mi nějak nezbývá čas na jeho ušití :))))




U maminky na zahradě jsem si natrhala šeřík, mám jeho vůni moc ráda. Krásně nám provoněl celý pokoj.







Mějte se moc krásně!

Pavlína



12 komentářů:

zcdl řekl(a)...

naaaaaaaaadherne! :)

Tina řekl(a)...

Něžnost sama! Krásný den.

Unknown řekl(a)...

Pavlinko, tak to je prekrasne. Moc krasna vysivka a libi se mi i to, ze je srdicko z druhe strany prouzkovane! Krasny den, Katerina

Helena Davidová řekl(a)...

Pavlínko, je moc krásné!
Stejně jako Katce, i mě se líbí ten proužkovaný rub.
Zdravím, Helena

Amelie řekl(a)...

Moc pěkné.

Gabi řekl(a)...

Krásne, jemnučké:)Gabi

sar řekl(a)...

Pavlínko, moc krásné, něžná výšivka.
pa pa Šárka

Jitka řekl(a)...

Moc pěkná výšivka, jemná a něžná.
Zdravím, Jitka

REDNEVAL řekl(a)...

Pavlí,
tak to je nádhera něžná!!
Moc se Ti povedlo!!
Měj se moc hezky
Jarka

BOHDA řekl(a)...

PAVLÍNKO, TO JE ZAS KRÁSA.
JÁ TO TVÉ TVOŘENÍČKO MÁM MOC RÁDA.
UŽ SE TĚŠÍM NA DALŠÍ.
BOHDA

Pavlína řekl(a)...

Krásný den,

děkuji všem za zastavení a milé komentáře.

Mějte se moc hezky, Pavlína.

Monika řekl(a)...

Ahoj Pavli, decka i srdicko jsou nadherne a ty barvicky!! Pohodovy den preje Monika...