sobota 18. září 2010

Háčkování

Už od léta mám rozháčkovaný lem ke krátké záclonce, kterou chci ušít do koupelny. Háčkuju po chvilkách, tak mi to moc nepřibývá. A teď jsem se nějak zasekla úplně. Ale jsem optimista a věřím, že to dokončím:))



Záclonka má být dlouhá 1,5 m, což je dvanáct motivů lodiček, já mám zatím sedm



Na odreagování od lodiček jsem si uháčkovala pár dýní. Viděla jsem je u jedné šikulky na blogu, moc se mi líbily, tak jsem je musela zkusit.







Tak, a teď jdu doháčkovat těch pět lodiček:)))

Přeji všem krásný víkend!
Pavlína



16 komentářů:

zcdl řekl(a)...

Pavlinka, este 5 lodieciek a FINALE :) a uhackovane dyne su velmi mile :)

Evik řekl(a)...

Pavli, nevzdávej to, záclonka bude v koupelně vypadat skvěle! UŽ JENOM 5 lodiček ;)

Dýně se ti povedly. Mám též návod vytištěný, ale ještě jsem se k nim nedostala. Pořád bojuju s polštářem.

Krásný víkend
Eva

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Pavlínko,
máš to moc pěkné!!
Záclonka bude úžasná!!!
Tak každý den jednu lodičku a za týden je hotová...
Tvoje dýně se mi moc líbí.
Hezký zbytek víkendu
Jarka

Lavendelhaus řekl(a)...

sweet pumpkins.
Bianca

Helena Davidová řekl(a)...

Milá Pavlínko, záclonka bude úžasná! Vydržte! A ty tykvičky, to je nádhera, taky jsem na ně koukala, ale ještě na ně nedošlo:o)
Krásnou neděli, zdravím Helena

Pavlína řekl(a)...

Zuzko, děkuji!
Evi, moc díky, těším se na polštář!
Jarko, každý den jednu? To je dobrý nápad...zkusím to:))
Bianca, thank you for your visit and comment!
Helenko, moc děkuju za pochvalu.

Hezkou neděli, Pavlína

BOHDA řekl(a)...

LODIČKOVÁ ZÁCLONKA SE MI MOC LÍBÍ .
JE KRÁSNÁ .
A DÝNĚ JSOU TAKÉ POVEDENÉ .SUPER PODZIMNÍ DEKORACE .
HEZKÝ DEN .BOHDA

Věrka řekl(a)...

Pavli, záclonka je super... do koupelny jako dělaná. Ale ještě víc mě uchvátily ty dýně. Ty bych zkusila, nebyl by návod???
Krásný zbytek víkendu. Věrka

Soňa řekl(a)...

Moc krásné háčkování,obdivuji ty tykvičky.Jsou moc pěkné a povedené...Krásné podzimní dny!Soňa

Hortenzie řekl(a)...

Ahoky Pavlí,

teda, moc se mi líbí Tvé výtvory. Podzimní deko je krásné, také jsem jí viděla na zahr. blogu a přemýšlela, že se do ní pustím.. A krajka do koupelny je zatím taky kouzelná, až jí budeš mí komplet, tak se s ní pochlub.

Krásný den. Eva

Pavlína řekl(a)...

Bohdanko, děkuju!

Věrko, háčkovala jsem podle návodu na těchto stránkách: http://arminas-aminals.blogspot.com/2009/09/crocheted-pumpkin-pincushion.html. Tak příjemné háčkování!

Soňo, děkuji a přeju taktéž krásný podzim!

Evi, moc díky, určitě se pochlubím:)

Hezký zbytek pondělí, Pavlína

Unknown řekl(a)...

Nádherné ty dýně moc se mi líbí a tak mě nadchly že bych si je ráda uháčkovala ikdyž jsem to nikdy nedělala:) Krásný blog Vlaďka

Hortenzie řekl(a)...

Ahojky Pavlí,

mrkni na můj blog, je tam pro Tebe překvápko..

Pohodovou neděli. Eva

Katka řekl(a)...

Ahojky Pavli, no tééda, nádherný háčkování :o)) každého , kdo tohle umí, obdivuju..

Hezký večer. Katie

Pavlína řekl(a)...

Vlaďko, klidně to zkus, jsou to jen krátké sloupky, já taky nejsem v háčkování žádný přeborník:)

Evi, moc děkuji za milé překvapení:)

Katie, děkuji za pochvalu, mám z ní radost!

Krásný den všem, Pavlína

Veronika řekl(a)...

ahoj,záclonka je moc pěkná,povedla se a dýně jsou taky super.občas nakukuju a těším se na každý další vytvořený kousek.
veronika