středa 30. května 2012

Pletený ručník


Ručníčky od dánské firmy Falby se mi vždy moc líbily, ale až teď jsem se dostala k tomu, abych si ho konečně upletla. A myslím, že nezůstane jen u jednoho :-) Použila jsem přízi Camilla, je to 100 % bavlna a pletlo se mi z ní moc hezky.
















Přeji všem krásný den

Pavlína

20 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Pavlínko krása,vypadá jak originál a moc krásné aranžmá!!!Michaela

Unknown řekl(a)...

No tak to klobouk dolů! parádní dílko. Já neumím ani nahodit řetízek, takže obdivuji!

Dituš řekl(a)...

Krásný ručník a úžasné fotky s ním..

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Pavlínko!!
Nádhera!!!
Já tyhle ručníčky mám moc ráda a sama už jsem jich několik upletla!!
Moc se mi líbí, jak sis na něj našila kousíček té látky, to je moc pěkné!!
A barva, krásně Ti to ladí, moc hezké fotky!!!
Měj se moc hezky :o)
Jarka

Unknown řekl(a)...

Krásný ručníček a etiketka - růžička dodá šmrnc! Moc hezky nafoceno. hezký večer. Maru

Jana řekl(a)...

Ahoj, ručníček se vážně povedl. Tuhle modrou barvu mám moc ráda a Ty jsi všechno krásně sladila.
Hezký večer
Jana

Helena Davidová řekl(a)...

Pavlínko, moc se ti povedl. jedno očko jako druhé, precizní práce!
Pohodový večer, pa Helena

Věra řekl(a)...

Moc krásná sada!Ručníček se povedl,obdivuji vaši šikovnost.Moc krásný víkend přeje věra

Unknown řekl(a)...

Fíha, ten je krásny. Dokonalá prácička. Hezký víkend prajem. Renata

BOHDA řekl(a)...

PAVLÍNKO, VELICE HEZKÉ.
NAŠITÁ KYTIČKA SE MI TAKÉ LÍBÍ.
SUPER.
BOHDA

Jitka řekl(a)...

Pavli, ručníček je kouzelný. Moc příjemná modrá barva a našitá látka je úžasná. Moc chválím fotky, jako z katalogu.
Krásnou neděli, Jitka

Amelie řekl(a)...

Nádherný ručník a dokonalé fotky.

Jitka řekl(a)...

Jedním slovem nádhera. Jitka

rêve de vivre řekl(a)...

Pavli, tak to už hej, krásne zkombinované. Andrea

Majunka2 řekl(a)...

Nádherný ručník! Pěkný den. Marie

Monika řekl(a)...

Ahoj Pavlo,ten se ti tedy opravdu moc povedl a ta barva je take krasna! Preji pekny zbytek vikendu a zdravim,Monika.

Ivana řekl(a)...

Krásný ručník! To by mě nenapadlo, uplést ručník. Je nádherný!!

Ajka řekl(a)...

Pletený ručník vidím prvně, je báječný:-))
Ajka

Koneta řekl(a)...

Pletený ručník, to mě ještě nikdy nenapadlo, ale je pěkný, povedl se :-)

Anonymní řekl(a)...

Krásný ručník. Jen si tak říkám, jestli neškrábe. Mám teda takové klasické odtud a vyhovuje mi tedy klasická bavlna. Ale třeba to tak nevadí, jestli má být používaný na ruce.