neděle 5. února 2012

Recyklace starého prostěradla

Milé dámy,

po Novém roce jsem se rozhodla začít s úpravou naší ložnice. Natřela jsem skříň po babičce na bílo, původně byla namořená na tmavě hnědou (bohužel jsem nestihla nafotit). Skříň jsme postavili doprostřed stěny a mezi skříň a zdi jsme na každé straně dali šatní tyče. Přemýšlela jsem, jaké udělat závěsy, aby se oblečení skrylo. Nakonec jsem uháčkovala vsadku ze čtverců, vytáhla jsem ze skříně staré prostěradlo, které mi tam leželo ladem a závěs je na světě. A teď už jen zbývá dodělat ten druhý :))













Přeji krásný zbytek víkendu 

Pavlína

25 komentářů:

JANA řekl(a)...

Pavlínko.....vše je moc krásné a závěs s háčkovanou vsadkou se moc povedl......Jana

BOHDA řekl(a)...

PAVLUŠKO, ZÁVĚS JE VELICE VYDAŘENÝ.
VYPADÁ OPRAVU KRÁSNĚ.
TVÁ ZMĚNA SE POVEDLA.
MĚJ PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ DEN.
BOHDA

Anonymní řekl(a)...

Krásné! Úžasný nápad:o)) Marcela, c.ram@seznam.cz

Unknown řekl(a)...

Pavlí nádhera,mmoc se ti povedl!Michaela

Helena Davidová řekl(a)...

Pavlínko, měla si báječný nápad a skvěle si ho realizovala. Závis je úžasný!
Příjemný večer, pa Helena

Věrka řekl(a)...

Pavlí, moc povedená recyklace.
měj se krásně Věrka

Lezarts řekl(a)...

Výsledek, je autentický a krásně ladí se skříní:-D
I stejné závěsy na okna, by nebyly marné!

Lenka včelka řekl(a)...

Pavlí, hezký začátek do nového roku. Moc se mi tvé předělávání líbí. Vzor na čtverce mám taky, už jsem přemýšlela o polštářku, ale stále mi mé plány něco nabourává.
Měj se hezky a přeji Ti příjemné předělávací chvilky. Páááá. Lenka

Hortenzie řekl(a)...

Ahojky Pavlí,

tak musím říct, ža závěs je nádherný. Krajka úžasná a vše je tak čisté. Moc krásné.. Eva

Pavlína řekl(a)...

Milé dámy, všem Vám moc děkuji za milé komentáře. Jste to hlavně Vy a vaše blogy, kdo mě inspiroval k těmto změnám.
Jsem ráda, ža jsem Vás poznala!
Přeji krásný týden, Pavlína

Unknown řekl(a)...

Hezký den, Pavlínko, parádní závěs a krásné vypracování!!!
Maru

Gabi řekl(a)...

Krásna, bielučká nádhera:)Gabi

Evik řekl(a)...

Pavli, nápad jsi měla skvělý. A jeho realizace se ti moc povedla.
Líbí se mi ten motivek.
Opravdu paráda! :)

Hezký den
Eva

Unknown řekl(a)...

Pavlí, moc se Ti to povedlo, výborný nápad s háčkovanou vsadkou,
Marcela

Amelie řekl(a)...

Nádherný nápad.

Šárka Martínková řekl(a)...

Moc dobrý nápad, vypádá to skvěle.

Jana řekl(a)...

Pavli, je to krása, milujem takéto jednoduché veci.

René řekl(a)...

Pavli, chválím tvůj nápad, je to kouzelné! Kdybys to kupovala, dala bys za to kupu peněz, takhle jsi ušetřila a ještě ses potěšila prací!
Hezké předjaří! René

Monika řekl(a)...

Pavli, hackovana vsadka je moc pekna a obycejne prosteradlo "povznesla" na krasny zaves. Skrin, alespon ten kousek co je videt, je take moc pekna a bila barva ji moc slusi:) Preji hezky vikend a zdravim, Monika.

REDNEVAL řekl(a)...

Pavlí,
tak to se povedlo!!!!!!!!
Krajka s prostěradlem a vznikl nádherný závěs!!!
Más to moc pěkné!!
Měj se moc hezky!!
Jarka

Brigit řekl(a)...

Krásné ráno Pavlínko.
Chtěla bych Ti poděkovat,že si zavítala ke mě na blog a hlavně Ti chci říct,že takovou čistou,něžnou,jemnou krásu jsem už dlouho neviděla..Super nápad to Tvé prostěradlo..
Taky by se mi velmi hodil a líbil kraťoučký závěs s lodičkovým háčkováním a Tvá tilda plavkyně mě opravdu rozesmála..Je moc povedená..
Děkuji
Měj se moc krásně Brigit

Anonymní řekl(a)...

KRÁÁÁSNY ZÁVES. STE ŠIKULKA.

Unknown řekl(a)...

Háčkované vsadky sa mi veľmi páčia, ten záves je skvost, no kto by povedal, že je z plachty? Krásnu nedeľu. Renata

Anna řekl(a)...

Pavli, ta recyklace je úžasná. Háčkovaná krajka dala budoucímu závěsu úplně jinou dimenzi :-) Mohla bych poprosit o zaslání návodu/schématu na háčkovaný čtverec? Dík moc Anička (agnieszkakratochvile@gmail.com)

wacklodge řekl(a)...

Škoda, že také neumím takto šít, mám doma spoustu starých prostěradel a věcí jako jsou potahy na matrace . Nicméně jsem si nedávno kupovala nové a ty staré jsem darovala alespoň na charitu, když už je nedokáži nijak zužitkovat sama :-)