středa 9. června 2010

Košík s levandulí

Tak jsem zase trochu vyšívala...tentokrát jen malou výšivku s mojí oblíbenou levandulí. Zatím nevím, co s ní provedu. Mám v hlavě pár nápadů, tak až něco vytvořím, určitě se pochlubím :)







Děkuji za návštěvu a přeji krásný sluníčkový den!

Pavlína

11 komentářů:

Věrka řekl(a)...

Moc pěkná výšivka ... už se těším co z ní bude :-)

Helena Davidová řekl(a)...

Pavlínko, už teď vypadá nádherně. Těším se, až bude hotovo!
Krásný večer, zdravím Helena

Anonymní řekl(a)...

how beautiful!

Karin řekl(a)...

Nádhera,mám ráda levanduli.Jste moc šikovná.Krásný večer.Karin

zcdl řekl(a)...

cista nadhera! velmi pekna praca! :)

Pavlína řekl(a)...

Děvčata, moc děkujíííí!
Karin, nemohly bychom si prosím tykat?
Přeju krásný den, Pavlína

Monika řekl(a)...

Moc hezke barvicky,super vysivka!Preji krasnou nedeli,Monika.

Jitka řekl(a)...

Moc krásná výšivka, levanduli také miluji.
Hezké dny přeje Jitka

Pavlína řekl(a)...

Moniko, Jitko, děkuji za pochvalůůů! Moc mě to těší!

Anonymní řekl(a)...

Pavlínko ,to je úžasně nádherné.Jsem moc zvědavá co s ní nakonec provedeš.A šup, šup s těmi nápady,ať dodáš inspiraci i nám ostatním :o).Flo

Anonymní řekl(a)...

Prekrasna Levandulova vyšivka, prosim vas kde najdem nakres? nemozem zohnať ziadne pekne vyšivky s levandulou :( a tato je velmi pekna...dakujem
ak mate to webom tak denisadem@gmail.com
velmi by ste ma potešili, tak isto ako pohladom na Vašu krááásnu vysivku
pekny den
denisa