pondělí 5. dubna 2010

Velikonoční zajíček potřetí

Dovyšila jsem posledního zajíčka, snesla z půdy šicí stroj, který tam spokojeně odpočíval dobrých patnáct let a dala se do šití polštářů a závěsu na dveře. Protože jediné, co jsem kdy v životě ušila, byl ubrus, tak jsem se u toho docela zapotila. Výsledek tomu také odpovídá. No, příště to snad už bude lepší:)))








10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A co Ti říká sebevědomí??Co??:-)) Takhle shazovat svoji nádhernou práci!!!Zajíčci jsou nádherně roztomilý,polštářky úžasné a závěs na dveře nemá chybu!!!!

Katka řekl(a)...

Lekorka ..wauuuu...to je nádhera, jak vyšití zajíčci, tak ušité polštářky, ten závěs a dveře je bombasstický, originální .. je to naprostá paráda a to, že jsi se u stroje zapotila, znám ..akorát jsem včera došila svoji první panenku Tildu :o)) byl to tzv. "záhul" .. :))

Jitka řekl(a)...

Jéé to je krása. Nádherná kombinace mých oblíbených barviček a krásní zajičci k tomu. A závěs na dveře originální a pěkný, moc se mi líbí. Hezké dny přeje Jitka

Pavlína řekl(a)...

Poopi, Katie, Jíťo, moooc děkuji za krásná slova, úplně mě to zahřálo u srdíčka!

Ajka řekl(a)...

Lekorko, ti zajíčci jsou fantastičtí!! Jsem se do nich zamilovala, můžu požádat o předlohu na mailík bublinka.a@seznam.cz? Děkuji a přeji krásné dny plné sluníčka! Ajka

MEry řekl(a)...

wow that beautiful!
congratulations!
I have a gift for you on my blog, go get him!
a kiss

Evik řekl(a)...

Pavli, zajíčci nemají chybu a jejich dokončení v podobě polštářků a závěsu je skvělé!!!
Moc se mi to líbí :)

Hezký den
Eva

Pavlína řekl(a)...

Evi, děkujííí, jsem ráda, že se ti líbí:)

Anonymní řekl(a)...

Nádherná práca, od vyšitia, až po konečný výrobok!!!!
Ak by to bolo možné, rada by som Vás pekne poprosila o zaslanie predlohy zajkov keszegh zavináč centrum.cz
Vopred ďakujem a prajem všetko dobré!

Unknown řekl(a)...

Do toho tvého prvního zajíčka jsem se přímo zamilovala,pokud máš sken mohla bych tě o něj poprosit!Díky Michaela(byvicky@centrum.cz)