úterý 12. dubna 2011

Mrkvičky

Moje plány na letošní velikonoční dekorace musely jít trochu stranou. Po dlouhém vymýšlení a inspirací vašemi krásnými blogy (a i těmi severskými :)), jsme se pustili do rekonstrukce našeho bydlení. Bude to běh na dlouhou trať, ale moc se na to těším.
Večer u televize mi to ale nedalo a i přes to, že už jsem toho měla docela dost (celý den jsem škrábala starou  malbu ze zdí v ložnici), jsem uháčkovala tyto mrkvičky. Prostě neumím sedět jen tak:)))


















Když je uviděl můj muž, prohlásil: "Děti, maminka se nám už úplně zbláznila! :)

O to víc mě potěšilo ocenění, které jsem dostala od Vladěnky http://lamaison-lavande.blogspot.com/
a od Jitušky http://judith-for-joy.blogspot.com/.






Je to pro mě takové poselství o tom, že jsem tu mezi svými, stejně spřízněnými dušičkami.
Holky, moc děkuji a jsem ráda, že se Vám moje tvoření líbí :)






14 komentářů:

Hortenzie řekl(a)...

Ahojky Pavlí,

jů, teda, tak ty se Ti povedly. Jsou kouzelné, krásná práce..

Pohodový den. Eva

zcdl řekl(a)...

:))))) mrkvicky su na zakusnutie....su nadherne.. krasna praca...:) a gratulujem k oceneniu :)

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Pavlínko,
Tvoje mrkvičky - to je moc hezounká dekorace!!
Moc se Ti povedly - vypadají jako opravdové..
(taky neumím sedět jen tak :o)))))
Přeji, ať rekonstrukce probíhá zdárně a podle představ :o)))
A moc Ti gratuluji k ocenění!!
Zasloužíš si je, máš moc hezký blog a já sem ráda chodím :o)))
Měj se moc hezky
Jarka

Unknown řekl(a)...

Ahoj Pavli,
to je krásný ty jsou fakt jak k nakousnutí:)moc se ti to povedlo. Kampa si je pověsíte?
pa Vlaďka

Unknown řekl(a)...

Pavlinko, ty mrkvicky jsou primo uzasne a i ten cmelak v predchozim prispevku je krasny. Gratulace k oceneni! Krasny den, Katerina

Helena Davidová řekl(a)...

Pavlínko, hodně sil a pevné nervy !
Mrkvičky jsou parádní, určitě ses nezbláznila!
A gratuluji k ocenění!
Moc zdravím, Helena

Pavlína řekl(a)...

Evi, ráda Tě vidím a děkuji!

Zuzi, děkuji a přeji hezký den!

Jarko, děkuji za milý komentář, jsi zlatá!

Vlaďko, díky! Asi je dám jako dekoraci na velikonoční ošatku :)

Katerino, děkuji za návštěvu!

Helenko, děkuji. Hodně sil budu potřebovat a snad mi i ten zdravý rozum zůstane :))))

Dituš řekl(a)...

Pavlínko, mrkvičky jsou úžasné... moje Tery by z nich byla určitě nadšená ve své kuchyňce... a ať se vám přestavba podaří... těším se pak na nějaké fotečky.. krásný den Dita

Věrka řekl(a)...

Pavlínko,
mrkvičky jsou super, taky se na ně chystám :-)
a gratuluji k ocenění
Věrka

Amelie řekl(a)...

Náádhernééé.

BOHDA řekl(a)...

PAVLUŠKO, TVÉ TVOŘENÍČKO MĚ VŽDY OKOUZLÍ. OPRAVDU KRÁSNÁ DEKORACE.
JSI ŠIKOVÁ VELICE.
TAKÉ GRATULUJI K OCENĚNÍ, KTERÉ SI PRÁVEM ZASLOUŽÍŠ.
HEZKÝ VÍKENDÍK.
BOHDA

Monika řekl(a)...

Graruluji moc k oceneni a zaroven preji at vam jde prace dobre od ruky! Mrkvicky jsou kouzelne, jsi sikulka :)

Vivi řekl(a)...

To je senzace. To jsem ještě nikde neviděla! Opravdu vtipný nápad, šikulka. Krásný den přeje Vivi

Vivi řekl(a)...

Teď jsme měli u nás ve měste slavnosti Mrkve, všechny ženské měly v uších legrační náušnice ve tvaru mrkviček, děti měly mrkve namalované na tvářích a opravdu by se nám hodily i tyhle úžasné "látkové" mrkvičky. Z Mrkvanova zdraví Vivi