čtvrtek 14. října 2010

Hotovo!

Tak jsem konečně doháčkovala a ušila krátkou záclonku do koupelny. Fotky nic moc, nějak se mi to nepodařilo vyfotit, aby to bylo dobře vidět. Ale jsem ráda, že ji mám hotovou a že už  visí :o)





Přeji všem krásný den, Pavlína


8 komentářů:

Helena Davidová řekl(a)...

Pavlínko, v koupelně máte moc krásně. A to focení, bílá a sklo se prostě sparně fotí :o). Ale záclonka je vidět a je krásná.
Pěkný večer, zdravím Helena

Hortenzie řekl(a)...

Ahojky Pavlí,

fíha.. Záclonka je kouzelná a ta kraječka, moc a moc se mi to líbí. Nafotila jsi to krásně, jak už psala Helča, bílá na bílém se špatně fotí.

Pohodový den. Eva

Věrka řekl(a)...

Pavlínko, záclonka je moc pěkná. Smekám, že dokážeš uháčkovat takový kus... na to nemám dost trpělivosti... Věrka

Monika řekl(a)...

Ahoj Pavlo,lodicky do koupelny-bezva volba:)) Zaclonka se ti moc povedla!Zdravi Monika....

zcdl řekl(a)...

juuu lodicky su fantasticke...! vedela som ze to bude vyzerat uzasne :)

REDNEVAL řekl(a)...

Ahoj Pavlí,
je krásná!!
Už když jsi ji ukázala poprvé - ještě rozháčkovanou - se mi líbila!!!
Líbí se mi ten nápad s těmi lodičkami a k tomu krásně jde Tvůj racek!!
Moc se Ti povedla.
Jarka

Pavlína řekl(a)...

Ahoj děvčata, moc a moc děkuju za Vaše milé komentáře, mám z nich velkou radost!

Krásný den všem, Pavlína.

Evik řekl(a)...

Pavli, záclonka se ti povedla. Stála za tu námahu :) Na okně jí to moc sluší

Hezký den
Eva