pátek 18. listopadu 2011

Muchomůrky

Muchomůrky se letos objevují opravdu všude. A protože se mi moc líbí, musela jsem si jich také pár pořídit.
Uháčkovala jsem obal na vázu s motivem muchomůrky.





Pár se mi jich také usadilo ve staré formě, kterou jsem koupila na bleším trhu :)





Děkuji za všechny vaše milé komentáře!

Hezký večer, Pavlína



7 komentářů:

Věrka řekl(a)...

Pavlínko, moc krásné dekorace a háčkovaný pytlíček s muchomůrkou je naprosto úžasný.
Měj pěkný víkend Věrka

Gabi řekl(a)...

Krásne! Najmä to aranžmá v machu, veľmi príjemné:)Gabi

Helena Davidová řekl(a)...

Pavlínko, nakoupila si parádní kousek a háčkování, to je tedy super paráda! Moc se ti pytlík povedl!
zdravím, Helena

Unknown řekl(a)...

Ahoj Pavlínko, dnes jsem si konečně našla čas a prohlédla si tvůj blog. Hlavně obdivuji ty výšivky. Mám pro křížovou výšivku slabost a patří k seznamu těch věcí, které jsem se vždycky chtěla naučit, ale ještě jsem si na to nenašla čas. Tak snad to do důchodu stihnu :-) Přeji krásný den a samozřejmě připojuji pozvánku ke mně:
http://vad-art.blogspot.com/

BOHDA řekl(a)...

PAVLUŠKO, MOC HEZKÉ TVOŘENÍ A VELICE HEZKY NAFOCENO.
KRÁSNÉ KOUKÁNÍ.
PŘEJI TI PŘÍJEMNÝ A POHODOVÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
BOHDA

Amelie řekl(a)...

Nádhera. Miluji muchomůrky:-)

Unknown řekl(a)...

Překrásně háčkuješ,to jsou další zlaté české ručičky:-)Michaela